fredag 30. april 2010

Da er jeg i gang...

...med 30 day shred med Jillian Michaels... phu...svett ble jeg og... :o)

Leste om det på bloggen til Fru Mæla, og bare måtte prøve... bestilte DVD'n på play.com, og ikke var den dyr heller... i dag kom den i posten, og nå har jeg gjort unna første økt, 20 minutter med litt av hvert.

Jeg klarer ikke hoppe enda, men løser det ved å gå hurtig og bruke armene som de gjør. Tipper det funker greit til å begynne med. Heldigvis hadde jeg et par vekter liggende, og det var bra - for det skulle brukes!


Etterpå skal jeg ta litt mål så jeg har noe å sammenlikne med underveis.
20 minutter om dagen har alle tid til - jeg skal i alle fall ta meg tid ;o)

Nå skal jeg sette meg i sofaen og hekle med god samvittighet!

1 kommentar:

Findus sa...

Hei, gøy å "treffe" kjentfolk :)i blogglandia !! Kommer innom igjen ! Ha en fin 1. mai